Zorg is mensenwerk. Onze medewerkers zijn professioneel en betrokken. Ondanks dat kan het voorkomen dat er iets niet goed gaat. Tragel heeft een klachtenregeling. Daar kun je als cliënt of vertegenwoordiger terecht met je klacht of opmerkingen over de zorg- en dienstverlening.

Een probleem of klacht? Blijf er niet mee rondlopen. We zoeken samen naar een oplossing. De klachtenregeling zorgt dat wij bij Tragel de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening steeds kunnen blijven verbeteren.  Heb je een klacht of wil je spreken met een vertrouwenspersoon? Neem dan contact op. Hieronder zijn de contactgegevens terug te vinden.

Lees voor uitgebreide informatie over het doel, de uitgangspunten en de procedures omtrent klachten in de klachtenregeling bewoners en cliënten dat op 3 maart 2020 werd vastgesteld door de Raad van Bestuur.

Leden van de klachtencommissie

  • Dhr. Mr. M.W. Dieleman
    voorzitter
  • Dhr. drs. R. Veth
    lid
  • Dhr. L. Imschoot
    lid
  • Mw. K. van Hecke
    lid
  • Mw. C.A.M. De Laat
    lid
  • Mw. L. Aarssen-Kas
    ambtelijk secretaris
    T: 0114 – 382 084
    E: klachtencommissieclienten@tragel.nl

Vertrouwenspersonen en klachtenfunctionaris

Als je bij Tragel woont of dagbesteding krijgt en het spannend vindt om te zeggen dat je het niet eens bent met de zorg die je krijgt, kun je hulp vragen aan de cliëntenvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang. Deze cliëntenvertrouwenspersoon kan je vragen beantwoorden en je helpen als je een klacht hebt. Alles wat je vertelt, blijft geheim.
Voor Tragel is Hélène de Zeeuw de cliëntenvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang. Je kunt haar bereiken door te bellen of Whatsappen op het telefoonnummer 06-21644332 of een mail sturen naar h.dezeeuw@hetlsr.nl.

Klik hier voor meer informatie over Wet zorg en dwang (Wzd)