Ben jij een scherpe organisator met hart voor medezeggenschap?

Wil jij een sleutelrol vervullen in het ontwikkelen en ondersteunen van de inspraak en medezeggenschap van cliënten en cliëntvertegenwoordigers bij Tragel? Heb jij oog voor beleid, structuur én mensen? Dan komen we graag met jou in contact!

 

De uitdaging

Als ambtelijk secretaris cliëntenraden bij Tragel ben jij de drijvende kracht achter de inspraak en medezeggenschap van cliënten en cliëntvertegenwoordigers. Je ondersteunt de medezeggenschapsorganen inhoudelijk, organisatorisch en secretarieel. Je bewaakt de naleving van wet- en regelgeving, coördineert vergaderingen en zorgt voor heldere communicatie tussen alle betrokkenen. Je bent geen lid van het orgaan, maar wel onmisbaar in het proces.

Daarnaast krijg je de transitieopdracht om de cliëntmedezeggenschap verder te ontwikkelen. We willen het samenspel tussen het management en de medezeggenschap versterken en meer inhoud geven aan inspraak. Ook de rol van cliënten in de medezeggenschap willen we versterken. We zoeken naar mogelijkheden om de vergadercultuur te doorbreken en nieuwe manieren om met elkaar in gesprek te zijn. Dit vraagt ook een nieuwe blik op de ondersteuning die nodig is.

Kortom: we zoeken een ambtelijk secretaris die ook kwartiermaker wil zijn voor de doorontwikkeling van de cliëntmedezeggenschap bij Tragel.

 

Waar ga je aan de slag?

Tragel ondersteunt mensen met een beperking om een goed leven te leiden. Samen met cliënten, hun naasten en professionals bieden we zorg, begeleiding, behandeling en kansen om te wonen, werken, leren en recreëren. Ons motto is ‘Samen doen’—en dat geldt ook voor medezeggenschap.

Lees meer over de cliëntmedezeggenschap op onze website: Zeggenschap – Tragel.

 

Plaats in de organisatie

Je maakt deel uit van het team secretariaat. Dit team ondersteunt de bestuurder, de directie, het management en de medezeggenschapsorganen. Je ontvangt hiërarchisch leiding van de manager Bedrijfsvoering en functioneel van de voorzitter van de Centrale Vertegenwoordigersraad.

 

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur aangevuld met een opleiding tot ambtelijk secretaris.
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring en kennis van cliëntmedezeggenschap en actuele wet- en regelgeving.
  • Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en stelt prioriteiten.
  • Je beschikt over tact, luistervaardigheid en overtuigingskracht.
  • Je bent representatief, integer en hebt gevoel voor systematiek.
  • Je kunt helder communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent stressbestendig en kunt omgaan met piekbelasting en tegengestelde belangen.

 

We bieden jou

  • Een tijdelijk contract voor 24–32 uur per week voor de duur van 2 jaar met aansluitend de mogelijkheid tot een vaste aanstelling.
  • Salaris conform FWG 50.
  • Vakantiegeld (8% van jouw bruto jaarinkomen).
  • Eindejaarsuitkering (8,33% van het bruto jaarinkomen).
  • Trainingen en opleidingen om je te ontwikkelen.
  • Een uitstekende pensioenregeling.
  • Een nette reiskostenvergoeding.

Meer weten over jouw arbeidsvoorwaarden? Bekijk dan de CAO Gehandicaptenzorg.

 

Wie ben jij?

Je bent een verbinder die het verschil maakt achter de schermen. Je hebt passie voor inspraak en medezeggenschap van cliënten en hun vertegenwoordigers. Je weet hoe je hun belangen behartigt zonder zelf op de voorgrond te staan. Je denkt in mogelijkheden en weet complexe informatie helder te vertalen. Je bent nieuwsgierig, leergierig en streeft naar continue verbetering van processen en communicatie.

 

Is dit jouw volgende stap?

Solliciteer dan nu en help ons om samen een verschil te maken in de medezeggenschap van onze cliënten en hun vertegenwoordigers.

Op naar jouw droombaan

  • Solliciteer

    Je kunt direct solliciteren op een vacature, door op de Solliciteer-button te klikken. Er wordt een nieuw venster geopend, waarin je je motivatie en cv rechtstreeks naar onze recruiters kunt sturen. We willen graag weten wie je bent (naam, adres, telefoonnummer en mailadres), welke ervaring je hebt en waarom je enthousiast bent. Door te solliciteren vind je het oké dat je sollicitatie maximaal 3 maanden door Tragel wordt bewaard.

  • Screening

    Na inschrijving via de sollicitatiebutton volgt er een screening door onze recruiters.

  • Kennismaking

    Er vindt een kennismaking plaats met je toekomstige collega’s. De mogelijkheden hiervoor stemmen we met jou af.

  • Is het een match?

    Wanneer je aan de slag kunt, kom je voor onbepaalde tijd bij Tragel in dienst. Welkom!

Adres

Sterredreef 50 4567 BL Clinge
Tragel

Interesse?

Mike staat je graag te woord!

Bel 0031 6 83 27 79 85 Solliciteer direct