Zorg is mensenwerk. Onze medewerkers zijn professioneel en betrokken. Ondanks dat kan het voorkomen dat er iets niet goed gaat. Tragel heeft een klachtenregeling. Daar kunnen cliënten en vertegenwoordigers terecht met hun klachten of opmerkingen over de zorg- en dienstverlening.

Heeft u een klacht? Blijf er niet mee rondlopen. We zoeken samen naar een oplossing. De klachtenregeling zorgt dat wij de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening steeds kunnen blijven verbeteren.  Heeft u een klacht of wilt u spreken met een vertrouwenspersoon? Zie onderstaande contactgegevens.

Beleid

Lees voor uitgebreide informatie over het doel, de uitgangspunten en de procedures omtrent klachten in de klachtenregeling bewoners en cliënten dat op 2 februari 2017 werd vastgesteld door de Raad van Bestuur.

Leden van de klachtencommissie

  • Dhr. F. Verdonk
    voorzitter
  • Dhr. Mr. G. Veen
    plaatsvervangend voorzitter
  • Dhr. drs. R. Veth
    lid
  • Dhr. L. Imschoot
    lid
  • Mw. K. van Hecke
    lid
  • Mw. C.A.M. De Laat
    lid
  • Mw. C. Gering
    ambtelijk secretaris
    T: 0114 – 382 104

Vertrouwenspersonen en klachtenfunctionaris